Yup..

Vet ni hur dåligt det känns med att skolan börjar imorgon? Lovet har gått sjukt snabbt, har inte längtat till skolan ett dugg! Sista terminen av åttan nu, "ska ge järnet"? Jo, kanske i början, men sen? Näääää.. palla.. haha, nä men det kommer seriöst va så..  Jag lovar att ifall inte skolan skulle börja så sjuuuukt tidigt på morgonen skulle den va bättre, man skulle kunna vara mer koncentrerad på lektionerna för man fått tillräckligt med sömn osv. Hatar det här med att gå upp tidigt o sluta sent,Varje dag förutom tisdagar vaknar jag vid sju och slutar halv fyra(!!) dööör vad jobbigt... sen ska man hinna med läxor och träningar osv, lite fritid måste man la få ha? Men vet ni? SOMMARLOVET ÄR OM 22 VECKOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WOOP WOOP
Är sjuuuuukt taggad till sommaren 2013, bara lyssna på det "SOMMAREN 2013" det låter så gryyyyymt! o det betyder att det kommer bli grymt! ;) hoppas jag iaf... haha, TAGGA SOMMAREN 2013!!! O SEN en sak till, om 119 dagar drar jag, ebba och jessica till STOOOOCKHOLM på one direction TAKE ME HOME TOUR 2013, OMYYYGAAASH 
/otilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0