Om min familj

Vi är fyra stycken i vår familj, ( 7 med djuren haha ). Min mamma heter Marie, hon är 43 år, och jobbar i Hylte. Min pappa heter Tomas, och är 46, och jobbar utanför smålandsstenar. Min bror är 11 år, och går i femman på åtterås.

Mamma älskar djur, som jag haha. Hon tränar rally lydnad med Elliot, jag kör agility :) annars gillar hon typ att läsa, hon jobbar ju på bibliotek ;)

Pappa gillar att köra racing, han har en mustang, som han har kört många race med. :) han har typ kört massa utomlands oså.

Alfred älskar att spela fotboll, och va med kompisar typ. han gillar också att baka, till skillnad från mig haha ;)

Vet inte vad jag ska berätta mer om min familj... Vi gillar att va i vår sommarstuga typ. /nellie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0