Hemma från konfan

Hej! Förlåt för att jag inte bloggade igår kväll eller idag på fm, but i have reasons! ;)

Igår vid 16.30 stack jag till bk som ni nog redan vet, först byggde vi banan, sen satte tävlingarna igång. Jag fotade, super svårt att fånga dom små lurviga snabba hundarna! Ser ut som en prick på bilden, hahahah! Alla var superduktiga!
Vinnare i large: Sara :D
Vinnare i medium: Linda :D
Vinnare i small: Mats :D
Grattis till er!
När tävlingarna var slut beställde vi pizza och käkade tsm i klubbstugan. Jätte mysig kväll/eftermiddag verkligen!

Idag på fm var jag ju på första konfa läsningen, det var okej, men lite drygt.. Men min grupp är soft! :) mycket skratt haha.
Nu ska jag käka, sen redigera bilderna från igår. Ska träna lite agility med Elliot idag med :D vi hörs sen. /nellie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0