Dag 9 - Min klass/min skola

Min klass är helt okej, men den kunde varit bättre.. ;) Vi heter då 8C, och är typ 25 st( för er som bryr er... ) Alla är snälla och schyssta osv, umgås med de flesta, men det finns ju personer jag umgås mindre med, mest är jag nog med moaa ;) Min klass är ganska bra, men som sagt, den kunde varit bättre!
 
Min skola suger om jag ska vara helt ärlig.. nä men den är faktiskt inte så värst bra, vissa lärare är helt sjuka, men vissa är bra :) uppehållsrummen och klassrummen är helt gamla, och vi ska inte ens nämna toaletterna.. ;) haha, okej nu kanske jag överdrev lite, men den är faktiskt inte så bra. maten är typ det bästa med min skola hahah ;) som tur är, så ska den byggas om, men den blir klar när vi typ slutar 9:an.. -.- fuck.
 
skriver detta på vår stationära gamla cp data, (för man kan inte göra inställda på mobilen) så jag kan inte lägga upp några bilder.. men jag har ju lagt ut lite bilder från skolan någon gång ;) detta publiceras när jag är i stallet så ja ^^ /nellie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0