Dag 8 - Min-/a bästa barnsomsvän-/ner

Har ganska många, men de jag har känt längst eller så är nog Ludvig Oschmann och Matilda Gunnarsson. ^^ ingen av dom går i min klass nu, som jag tycker är lite tråkigt.. :( Så nu träffar jag dom inte lika ofta, synd. Men vi ses ändå i skolan ibland och smsar oså ;) ja, vad ska jag säga mer? Typ minnen kanske..? Vi kör på det. ;)

Mina bästa minnen med Ludde är från Idre. Våra familjer har åkt dit tsm i typ 4-5 år i rad nu, och vi har alltid SÅ kul. Åka snowboard och skidor, gå på after ski, va ute oså, kolla på skräckfilm, ( HAHAA xD ) och bara softa i stugan typ. ;) as gött, det är LÄTT höjdpunkten på året, hoppas vi åker dit 2013 också <333 sen har vi ju massa minnen från låg- och mellanstadiet också, eftersom vi gick i samma klass då. Vi har skrattat gott åt några saker där ifrån, HAHAHA<3

Med Matilda har jag många minnen också, ett av dom var när jag följde med dom till deras familjs kompisar, på någon fest typ, fett kul vare. Sen har hon följt med till stugan oså, kul kul, och när vi gick vilse i skogen, Hahaha..

Sen träffas ju alla tre familjer och firar nyår tillsammans, vi har verkligen jätte roligt.. Hahah.

Älskar er, ni betyder en massa! <333333 /nellie


Några av bilderna är från fb ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0