Dag 4 - Mina måsten

Vet inte riktigt vad jag ska skriva om mina måsten, men jag kör lite blandat, seriöst / oseriöst ;) haha.

• Mobilen - Har den med mig typ överallt.
• Kompisar & familj - Klarar mig inte utan dem!
• Djur - Hästar, hundar, osv. Älskar djur!
• Musik - Älskar musik, fan vad tråkigt allt skulle va utan musik.
• Min gitarr - Ofc. Älskar att spela gitarr, hihi.
• Min säng - Sängen/sova är mitt liv. Hahah ;D
• Godis - Hehe..
• Shopping - Loove
• Internet - Annars kan jag ju inte blogga, right? ;)
• Mat & dricka - Vem klarar sig utan det egentligen? ;)

Blev lite oseriösa saker hehe, särskilt i slutet. men ni fattar nog. Skulle ju kunna klara mig utan vissa saker om jag absolut var tvungen, haha. /nellie


https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-1/3185025/images/2012/pic_5050b767e087c35ac6339ab6.jpg" class="image">

https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3185025/images/2012/pic_5050b76be087c35abf4d7fe3.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0