Dag 1 - Om mig

Jag heter då Nellie Gustavsson och är 14 år gammal. Jag bor i ett gult hus i storstaden smålandsstenar.. ;), med mamma, pappa, bror, en hund, en katt och en kanin.. Hihi.
Jag ÄLSKAR djur, speciellt hundar och hästar :) har en mini aussie, Elliot, som jag tränar och tävlar agility med. Rider också en kompis häst, ett arab sto som heter Ninni.

Jag är oftast väldigt glad och så, gillar att skratta ;) förhoppningsvis snäll haha ;) älskar min mobil, går ingenstans utan den..<3 hatar att städa.
Älskar även att fotografera, men det blir inte så ofta som jag önskar :/

Lite this or that:
Jeans / joggingbyxor - jeans
Läsk / mineralvatten - läsk hehe
Katt / hund - hund
Hund / häst - båda
Glass / godis - gooodis
Sommar / vinter - sommar
Bada / sola - båda ^^
Fest / hemmakväll - beror på
Mobil / data - mobil
Med smink / utan smink - med
Pizza / tacos - pizza
Tjejkompis / killkompis - båda
Singel / pojkvän - pojkvän tror jag.,
Svart / vitt - vitt
Blond / brunett - blond

Det var lite om mig, kommentera om ni undrar något! /nellie






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0