~ dagens lista ~

Den är jag:

[] Har ett smeknamn
[/] Är blyg
[] Kan spara pengar länge
[x] Har vänner
[x] Har gått på simskola
[] Har bra ordning på mina grejjer .
[] Jag har haft massa tejp i mitt hår
[x] Kan gråta till film / musik
[x] Har blivit sviken av någon
[] Har svikit någon
[x] Gillar att sporta

SUMMA: 5,5

Utseende:

[x] Jag har långt hår
[x] Jag använder smink
[x] Har färgat/slingat håret fler än 2 gånger
[/] Har tyckt att jag är ful
[x] Är lång
[x] Har blandfärg på ögonen
[] Har Paris Hilton eller någon liknande som förebild
[x] Jag har färgat/slingat hår just nu
[] Jag har min vanliga hårfärg just nu

SUMMA: 6,5

Förhållanden:

[] Jag har kille/tjej
[] Jag är gift
[] Jag är kär
[] På G med någon


SUMMA: 0, hehe

Övrigt:

[x] Jag har fler än 5 bästa vänner
[x] Jag har mobil
[x] Kan numret till fler än 10 pers i huvet
[x] Kan sjunga när andra lyssnar
[x] Gillar att kolla på TV
[] Tar droger
[x] Dansat på mitt rum
[x] Varit på begravning
[x] Hoppat från en brygga
[x] Namngivit en insekt jag hittat
[x] Rullat ner från en pulkabacke

SUMMA: 10

TOTAL SUMMA: 22 - normal/ball haha

0- 16, Du är onormal!
16- 22, Du är normal
22- 34 Du är ball!
34-38, Du är blajjig

/ Nellie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0