Dagen!

Denna dagen har varit awesome! Har gjort det jag tycker allra mest om, agility/hundar och ridning/hästar<3

Körde två lopp i Varberg, och det gick SUPER!!! :D så himla nöjd över världens finaste vovve<3 vi diskade oss i båda loppen tyvärr, men på det andra var jag himla nära att inte bli det.. Blev diskad på typ sista hindret. Surt.

Men han var så duktig! Han koncentrerade sig på mig hela tiden, och struntade i allt annat. Är så sjukt stolt över honom hihi. Ni kanske inte fattar vad det är för bra med två disk. lopp haha, men jag struntar i det, vill bara att han ska va med mig eller så ^^ nu taggar vi till nästa tävlingssäsong!

Vid 16.30 drog jag till stallet, red lite i paddocken. Gick ganska bra, hon var lite "okoncentrerad", men det gick bra ;) drog sen hem och duschade, och nu har vi gäster. Har typ inget att göra haha, smsar med en vääään just nu hihi... <3 c ya / Nellie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0