ZzUuMmBbAa!

Varit och dansat Zumba nu ^^ Nu så väntar duschen på mig, bloggar kanske senare ikväll annars kommer det ett inlägg imon! Brukar hata onsdagar, men denna har varit helt OKEJ! ;D <3

I helgen ska jag på en Handbollscup i Eksjö. Kommer därför inte att blogga någonting! :/<3 Fast jag tror att det bara är på Lördagen..?<3
 Men men.. Lägger in en bild på Mig & Jerry när vi dansar, Tom står i bakgrunden och dansar med nån annan, kände mig ganska vit när jag var i Egypten men i jämfört med tjejen som dansar med Tom där bakom är jag faktiskt ganska brun ändå ^^<3 Blivit ganska röd i fejjan också efter att varit ute hela dagen!.. :/<3 DUSCHEN NU!/Otilia

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0