tillbaaks :)

hej! har varit ute en runda med elliot, chill :) ganska skönt ute nu endåå ^^

skolan idag var chill, gillar fredagar ^^ förutom att vi slutar sent.. men whatever, nu sitter jag här och har vääärldens tråkigaste.. om någon vill göra något, så messa?
KU ikväll, superfika kväll. ska antagligen gå, men jag har ganska stor lust att bara ligga hemma och typ kolla på film och käka godis, TJOOOCK ! ;D är typ skittrött.. jag och sara var uppe ganska länge, och sen gick vi upp kvart i sju typ.. var helt dööd på morgonen.. men det är jag alltid xD

imon.. imon har vi stalljouren på morgonen, bläääääää, hatar att gå upp tidiigt! -.- men jaja, vi kommer väl hem vid nio kanske, då kommer mollie hit, vi ska ha henne hela dan. tänkte gå ner till BK och träna agility med henne. inte för att hon är någon precis agility hund, och farmor gör aldrig sånt med henne ^^ men hon är så himla trött hela tiden typ, så då kan jag tagga igång henne lite, eller iallafall försöka.. xd

funderar på om jag ska baka nåt? får se om jag orkar! hörs sen, nellie.







egobilder? nejnej ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0