so-läxa på g..

ska göra so-läxan nu, blää.. typ den jobbigaste läxan att lära sig.. -.- aja, kollade på house innan, suuperbra! (y) me love.
i stallet så red jag på ängarna, det gick bra, förutom att hon fjantade ganska mycket.. hehe! lilla fjuttan! ;* gosade lite med fölis sen med, så himla söt är hon! gulligaste fölisen i väärlden! <3 på torsdag tänkte jag rida lite i paddocken eller nåt. :)

hänger med sara hem efter skolan imon, vi ska typ sjunga och spela lite hemma hos henne först, sen ska vi göra en liten hemlis!! ;) nyfikna? ni kommer få veta när allt är bestämt, promise. :3 sen tar jag antingen bussen hem om det går någon, eller så hämtar mamma mej, för jag och elliot ska ner till BK och träna.
vi ska ju tävla den 16 juni, och han behöver träna på slalomen och säcktunneln.. mest på slalomen. sen ska vi träna bana också, så att jag blir lite bättre x)

ska dra och plugga nu, kanske mobilbloggar lite mer ikväll, fårse. kramkram! /nellie



 världens finaste sötnosar! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0