NY duschad!

Kom hem från en rolig zumba "träning"! Gick bra! Super kul, men svettigt! Hihi! Nu har jag nyss duschat, ska nog ta något litet att äta också. Annars blir det bara att chilla!
På den där, kristi himmelsfärds dagen, då ska vi till Halmstad, jag och Stina ska åka buss, då skrev Nellie att hon också "kanske?" skulle åka buss! Vi måste ta samma buss isåfall! Ska bli jättekul! Vädret skulle vara sådär, men det kan la ändra sig, det får vi hoppas! Hittade lite gammla bilder sedan 2007-2008 som jag lägge in :) Ser ni bilderna? Jag ser inte alla.. Bara några :s
/Otilia
 Hah.. Shit vad liten

 
Herregud..
Nellie.. Döda mig inte :D

..

 Nellieeeeeee!
 HAHAHHAHAHHAHAHHAHAHHA, DÖÖÖÖÖR!

 Helt, fucked up..





 Musse, Blackie och Zingo?



 Blackie!<3

 Hah, buskissen Musse!<3



 HAHAHHAHAH, GANGSTEEEEEER

 Tin Tin!<3

 Fiska krabbor! ^^

 Duva<3







 Musssssssssssse<3

Kommentarer
Postat av: nellie

ASSÅ GAAAAAD!!!!!! J*********´VLAR VAD FUL BILD PÅ MIIG!!



men vänta du bara... jag ska hämnas.. <3

2012-05-09 @ 20:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0