Måndagar = Dålig uppdatering!

uppdateringen kommer suga i två-tre veckor framöver från min sida, då jag ska hinna med stallet, agility och läxor.. men jag ska blogga så mycket jag kan! <3

det gick jättebra på agilityn idag med! fast banan var väldigt svår, så det blev lite stopp på några ställen ^^ elliot har blivit bättre på slalomen också, jag kör på ett ''schhh'' ljud, då blir han lite taggad xD bra att veta va? ;) men han behöver ändå träna mer på det.

nästa gång är sista gången on da agility, snyyyyft! :'( men jag ska antagligen gå en tävlingskurs i agility till hösten! :D weey! me love<3 och aa, nästa gång ä ju sista, så då ska vi ha en liten tävling, och filma när vi hoppar med hundarna! :D hoppas jag och elliot vinner ^^ ska bli kul att se hur ''det ser ut när man själv springer'' :P

nu ska jag läsa lite so, sen go to sleep. nattinatti ;* /nellie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0