KU snart!

hej! håller på och fixar i ordning grejerna till fikat, jag och moa har gjort rulltårta och blåbärsmuffins! ^^ gottiii! på ku ska vi bowla, men först fika. jag kommer typ vara sämst, suger verkligen på bowling... xD lova att inte mobba mej ni som är med ;) vem vet, jag kanske tittar på de andra och tjockar mej med muffinsarna ;'D haha, moa kommer tidigare idag, för hon skulle köpa godis på netto till helgen, hon ska orientera. surprise huh? ;)

imon på förmiddagen ska jag till stallet, sen åker jag och familjen till stugan!! :D premiär hihi! vi har byggt en ny stuga, och detta är första gången vi sover i den. spännande! hoppas otilia eller moa ska dit, måste messa dem nu ;P men ska jag gå! ^^ C YA! nellie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0