i stugan!!! :D

hej! nu sitter vi i otilias stuga och bloggar! weeeey! :D vi håller på att ladda ner itunes så vi kan låsa upp min mobiiil, och då kommer vi antagligen kunna blogga och videoblogga från den! :D hihi!

idag har vi iallafall varit på staaaan med sara och kajsa! bilder på våra snygga greeeeejjor kommer någon dag ^^ jag ( nellie ) köpte byxor, ett linne, smycken, godis och 2 skal till iphonen :P otilia köpte två linnen, earcuff, godis och smycken. vi käkade middag på ''donken'' med sara och kajsa, sen fikade vi på ''Hava Java'' när de hade åkt hem. sen tog vi bussen hem vid sex tiden. chilliiiiigt! ;D

senare ikväll ska vi till min stuga ( nellies ) och grilla! yum yum! ^^ käka godis med såklart!  

nu sitter lilla otilia masken och blåser en vatten ballong med luft, cp, eller vad? ;) nu kom hon i målbrottet också... HAHAAAA. nu ska vi försöka fixa min mobiliiis, hihi, CYA! :D 10000 kramar från oss! <3333

 naw ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0