wednesdayy (y)

hej! sitter med familjen/släkten och chillar/pratar, vi har käkat gott också, potatisklyftor och kyckliiiiiingg! MUMMA! 
noppade ögonbrynen hos monica efter skolan, gjorde ganska ont i början.. :/ men sen vande man sej lite..:P färgade dem lite också. blev jättenöjd :) innan höll jag typ på att få turk ögonbryn eller nåt.. xD HHaha

var på innebandyn från halv sju till halv åtta, sen var jag tvungen att gå hem då. :(( menmen! har iallafall inga läxor till imon, CHIIIIIILL! när alla gått hem och alfred gått o lagt sej ska jag och mamma kanske se ett house avsnitt elr ngt, ifall hon vill se, jag ska iaf det ;) håller också på att ladda in lite bilder från systemisen.
men nu ska jag gå! /N

 HIHI! ;*

 love this picturee! moa och indra på bild, redigerad i picasa, by me :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0