Vaknade nyyyyyss..

Hej, vaknade nyss ur min skönhetssömn.. xd <3 Har lust att spela handboooolll! Men imon har vi hemma match mot Eksjö :) <3
Idag ska jag sälja ASK-lotter med Jessica! Har 8 st kvar och dom kostar 50 kr och ska senast vara inlämnade den 7 Mars! :oo <3
Ikväll ska Stina ha kalas... :/

Ikväll ska man heja på Sean banan! :D
Låt texten <3

Diggidiggidiggidingdingding, här glider kingenin
Diggidiggidiggidingdingding, här glider kingenin
Diggidiggidiggidingdingding, här glider kingenin
Diggidiggidiggidingdingding, här glider kingenin

Jag kom från ett land,
bestod av skägg och sand,
lämnade min mattaffär,
vikingland nu är jag här,

Tjejer till höger, oh ah,
tjejer till vänster, oh ah,
togs emot öppen arm,
tullen tömde hela tarm,

Hemma fanns ingenting,
nu ser jag bara string,
blir glad i min dingding,
här vill jag vara king,

Kom shejka med shejken,
kom alla nu jalla,
kom dinga med dingen,
kom kinga med kingen,

Diggidiggidiggidingdingding, här glider kingenin
Diggidiggidiggidingdingding, här glider kingenin
Diggidiggidiggidingdingding, här glider kingenin
Diggidiggidiggidingdingding, här glider kingenin

Hela landet spinn,
när kingen glider in,
diggidingdingding,
här glider kingenin

Hela landet spinn,
när kingen glider in,
diggidingdingding,
här glider kingenin

Här finns det blingbling,
schampoo och surströmming,
slottet är min lägenhet,
fjärde hand och ingen vet,

Granar till höger, oh ah,
granar till vänster, oh ah,
hemma bra, borta bäst,
slipper ha skottsäker väst,

Är det en eller ett,
fett och etikett,
är det av eller på,
va fan ska skåpet stå,

Kom shejka med shejken,
kom alla nu jalla,
kom dinga med dingen,
kom kinga med kingen,

Diggidiggidiggidingdingding, här glider kingenin
Diggidiggidiggidingdingding, här glider kingenin
Diggidiggidiggidingdingding, här glider kingenin
Diggidiggidiggidingdingding, här glider kingenin

Hela landet spinn,
när kingen glider in,
diggidingdingding,
här glider kingenin

Hela landet spinn,
när kingen glider in,
diggidingdingding,
här glider kingenin

Köttbullar, jävvla bra!
Ikea, jävvla bra!
Carola, inte så bra,
Annars är de jävvla bra!

Abba, *** bra!
Svarttaxi, *** bra!
Skattverket, inte så bra,
Annars är det jävvla bra!

Carl den sexetonde Gustaf,
håll ett ögat på din tron,
för här kommer Kingen,
Sean den förste banan!

Diggidiggidiggidingdingding, här glider kingenin
Diggidiggidiggidingdingding, här glider kingenin
Diggidiggidiggidingdingding, här glider kingenin
Diggidiggidiggidingdingding, här glider kingenin

Hela landet spinn,
när kingen glider in,
diggidingdingding,
här glider kingenin

Hela landet spinn,
när kingen glider in,
diggidingdingding,
här glider kingenin

Nu kan ni allt sjunga med ;)
/Otilia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0