true friendship never ends!

god morgon alla sötnosar! :) eller man kanske ska säga god middag/hej.. klockan är ändå 11.10.. ^^ men jag vaknade faktiskt 10.00 ! tidiiiiigt :O läste typ till 10.30 sen satte jag mej här :) ska fixa frukost med, har inte ätit än xD

jag brukar ju alltid skriva, idag ska jag... och det tycker jag själv är lite tråkigt, så jag skriver kortfattat med punkter vad jag ska göra, och sen gör jag ett roligare inlägg, typ hiss/diss, inspo, 20 dagar, osv. :) so, here's my day!

* äta frukost / middag
* stallet
* chilla ^^
* kaaanske sova över med hannis, ifall hon vill. annars inget.. :/

/N

 HAHA !

 we ruule!

 

 

Jag vill bara säga att jag älskar dej min tokiga, gulliga, spralliga, roliga, söta, snygga, underbara lilla mask-tomtenisse! vill aldrig förlora dej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0