SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

asså jag är på topphumör just nu! :D bortsett från att jag är trött och har ont i magen... men det vackra väädret gör mej så glaaad! thihi! sol och värme är det bästa som fiiinns! love till det<3

var i stallet innan, inte så jättejobbigt när jag väl var där, jag ville först inte gå in till ''hans'' stall, men gjorde det sen.. myste/klappade indra lite, sen kom moa ner med fingal, ( hennes farmors hund ) så jag och moa tog med dem ut på ängarna så de fick leka. de var heeeelt galna! haha! fingal var typ dödstrött efter fem minuter. blev oftast han som ramlade haha. vi var inte ute jättelänge eftersom fingal är ganska liten.
när vi kom till stallet gick hon till kristina och mamma hämtade mej. ganska skönt att ha varit i stallet nu ändå, var ganska jobbigt innan vi åkte ut.. saknad är så jobbigt..

nu sitter jag här och bloggar, och ska snart gå ut lite till zemlan! hihi! ikväll kommer trevik, vi ska grilla! woppaaa! såå gott! men jag får se om jag bloggar mej mer ikväll, annars hörs vi imon! pusshej!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0