plugga vare ja.. ;*

hej! lyssnar på musik och bloggar just nu, ska göra läxorna, men jag gjorde dem lite innan detta o ska göra lite mer efter.. hehe ^^

stallet efter skolan idag, var ute o gick på ängarna med B. kom hem, duschade och käkade. o nu sitter ja här. 

kollar lite hästannonser på http://hastnet.se också, har hittat några fina ponnisar, vill köpa dem allihopa! :( tänkte att det skulle va kul att hyra en sommarhäst ett tag i sommar, men jag tror att jag rider B & N denna sommaren, och sen kanske jag hittar nån fin ponniii till hösten, who know's? :') that's my plan for this summer! och jag kommer SJÄLVKLART va i halmstad så mycket jag kan också, kan ju inte dissa mina babes shaled o achmed ;'D hihi!

men jag tror att jag typ ska ha B&N en vecka, sen va i stugan en vecka eller ngt, asså typ dela upp det lite så, för jag känner inte riktigt för att va i ss två dagar, i halmstad tre, osv. :) vill ju också kunna träffa mina underbara kompisar i ss/burseryd oså med! t.ex. Sara Z, vi är ju endå gifta ;)<33 men hon följer väl kanske med t h-stad i sommar nån gång. Men! nu ska jag plugga lite, hörs! /n

 Jag o grannens gulliga barnbarn anna ;) jag bjuder verkligen på mej själv här.. ^^ ser heelt drogad ut typ xd

 HAHA !

 Digga! (y) xD

 jag, otilia o moa :D

 Me, otilia & elliot pelliot! :)

 oops, inte roterad :$ shit the same!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0