otilia can't blooog ..

hej, otilia sa att deras internet inte funkar, så hon kan inte blogga.. och blogg.se appen finns ju bara på iphone, och hon köpte en samsung. men ni får nöja er med mej, jag är ju sjuk med, så jag kan blogga liite mer än vanligt, ifall jag inte mår bajs, då orkar jag inte.. 

lena ( min moster ) kom hit vid tre, och så gjorde hon, mamma och alfred våfflor. jag ville inte äta någon , tycker det är så fett med våfflor, och då mår jag illa nu när jag är sjuk, annars älskar jag våfflor! <3 vid ett-tiden åt jag och mamma middag, men jag åt bara lite makaroner och en köttbulle.. haha, sen sov jag i typ 2 timmar, skönt! nu ska jag kolla klart på filmen jag hyrde innan, kör på 20 dagar sen!

 miss da summer.. <3 väldigt dålig skärpa på bilden, men jag älskar smörblommor! :3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0