myyskväll naoo!

hej! har myskväll med pappa och bror ikväll, mamma är ute och äter. vi ska äta gott, och typ se en film eller nåt. chill! var ett tag sen man var med familjen själv nu ^^

var i stallet innan, men tyvärr så red jag inte, för det blåste så mycket, och ninni är lite känslig.. men jag hoppas på ridning på måndag!

imon klockan halv tio kommer hanna pvk, hennes mamma och tilda troja, och hämtar mej här! :D vi ska till busfabriken, och sen äta på Max! fettkul! jag och hannapanna är inte så jätteofta heller, så det ska bli superkul! tror inte jag bloggar innan vi åker, eftersom det är ganska tidigt ( för mej xd ) men vi får se, annars hörs vi på eftermiddagen/kvällen.

men nu ska vi käkaaa, C ya!

 är han bäst eller bäst? hur högt som helst! :O <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0