moa!

hej! snart ska jag va lite med moa, innan jag åker ut till stallet och hon till optikern. jag ska inte rida, för jag har ju haft lunginflammation.. :/ så jag åker ut lite senare och mockar, så hon inte behöver gå in jättetidigt när det är så fint väder.
skolan! på tekniken så gjorde jag, moa och ebba lite grejer till katrine, vi gjorde ett påskris med grenar och granris, målande det i olika färger, haha! xD och satte på snödroppar och krokusar! sen fick hon en blombukett med. kajsa gjorde en krans! dennis är verkligen schysst som låter oss göra såna saker xD haha!
men nu ska jag draaaaa, C ya!

P.S Hungerspelen, som jag, fanny och jennifer såg i söndags, var SUPERBRA!!!! jag ÄLSKAR den nu! den var verkligen asbra! ska definitivt köpa den sen ifall den kommer ut! den rekkommenderas starkt!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0