j ä v l a b a j s s k i t h e l v e t e.

ursäkta mina svordomar, men jag mår piss nu.. har fortfarande kvar den skiitjobbiga hostan, och 38.7 i feber.. bläääää.. har typ inte sovit något inatt känns det som, vaknade vid typ 3.00 och hostade och låg vaken en stund, sen vaknade jag igen vid 5, men somnade direkt igen, vaknade sen vid typ halv sju, o gick upp och tog hostmedicinen, men den hjälper typ inte.. sen somnade jag igen och vaknade för typ en halvtimme sen.

nu har jag precis käkat frukost, ska sätta igång ett solsidan avsnitt. sen kommer farmor vid typ 11, jag ska inte åka till dom och smitta både farmor och stig, så då kommer farmor hit lite istället. men nu ska jag blogga på andra bloggen med haha, http://ponnyplums.blogg.se . uppdaterar senare!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0