Inte bloggat på hela dagen! :o

Hej! Inte hunnit att blogga ett skit sedan igår innan jag åkte till Jpg!  Nu har jag iaf tid till det ;)  Jo vi spelade match mot Cyrus, Vann med 31-15! :D
 hihi 96:orna som vi sammåkte med, deras match blev 20-20.. :( <3 Dom ledde först med 1 mål, sen när det var 4 sekunder kvar fick dom andra straff.. o jaa, dom satte den :/<3
Kom hem vid halv tio! I bussen så lyssnade vi på massa musik.. HAHA :D<3
Idag, Måndag, Så har jag varit i skolan, helt okej faktiskt.. :) Fick skynda mig hem, vi tog sprutor för sjukdommar som finns i egypten, Kom försent till träningen tack vare det.. :/ <3 Men kom snabbt igång o var med ;) <3 Nyss så var jag och tittade lite på A-lags träningen ;) <3
Imorgon är det tisdag! Älskar tisdagar! Vi går bara i skolan till kl fem över halv två då :) Annars går vi ALLTID till kl halv fyra.. :p <3 Nu ska jag duscha en snabbis sen så blir det Tvmyys! ;D <3
/Otilia

Dagens, Ja jag vet att jag har en smutsig spegel.. hihi

 Bläää för svansen.. :( <3

Kommentarer
Postat av: Matilda & Emma

Härlig blogg !

2012-03-16 @ 16:24:27
URL: http://ponnypluttarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0