Inte bloggat idag :(

Heej! Igår vann vi matchen med 22-17 :) , A-laget spelade borta, Dom förlorade med 26-14! :oo <3 Staaaaaaackarna! Sålde mina sista lotter igår också! Idag var jag i skolan igen, det är ju måndag! Efter skolan hängde jag med Ebba hem, Vi åt lite och bytte om till tråningskläder, Sen gick vi typ direkt på träningen, som börjar 1 timme efter att skolan har slutat :o <3  Innan när jag kom hem så hade pappa köpt pizza! <3 Mums! <3 Imon är det TISDAG det betyder skola, skolhandboll och träning ;) <3 I förrgår var det melodifestivalen, andra chansen, TORSTEN  gick vidare istället för Sean! :( <3 Torsten sööög ju! "ÅÅÅÅH JAG REEEEEEEESER MIG IGEN, ÅÅÅH JAG RESER MIG IGEN, JAG SER IN I DINA SVARTA ÖGON...... osv" Fan i mej vad dålig, har han hackat upp sig? Men förlåt ni som gillade honom nu, menade inget illa, ville baara att Sean Den Förste Banan skulle vidare.. <3 OM 1 MÅNAD ÄR JAG I EGYPTEN!!! :DD
/Otilia 

 Redigerad bild, Kanske inte så bra kvalite, men men<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0