House

god kväll! ^^ kollade nyss klart på house avsnittet på 4:an, :( älskar house! det borde typ gå tre/fyra ggr i veckan ;D haha!

var i stallet efter skolan, red ''N'' i paddocken. gick jättebra! hon var lite,, typ stel i början, men när jag jobbat lite med henne blev hon jättefin och gick ner i form tillomed :) är jättenöjd med henne <3
när jag kom hem duschade jag, åt, och övade lite engelska gloser. sen gick jag ut med elliot en runda, och sen house då :P 
 
imon efter school ska jag noppa mina fula feta ögonbryn xD haha, hos mammas kompis, hon har typ ett ställe där man kan få behandlingar, massage, köpa massa olika produkter, osvosv.. ska va där vid tre, får se vad jag hittar på innan det, stannar nog kvar på skolan tror jag, sara och kajsa ska nog va kvar till tre för de har läx/språk hjälp då. :)
men nu ska jag ladda in lite bilder, pözzz! /n


Kommentarer
Postat av: vira

fin blogg, besök gärna min.. jag gör gärna bloglovin byte.

2012-03-07 @ 17:22:05
URL: http://viras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0