hello

kajsa och sara åkte nyss hem, så nu sitter jag och elliot här helt ensamma ^^
men vi har haft jättekul, igår kollade vi på en film som hette perfect runaway, den var superbra! fast kajsa och sara somnade hela tiden, så i vissa delar av filmen satt jag där helt 4-ever alone xD

haha, när den var slut gick vi o la oss, typ halv två, och jag skulle upp halv åtta och åka till stallet imon???!!! :O haah, så jag var sjukt trött idag på morgonen... :/ men sara vaknade också, så vi pratade lite, o då blev jag piggare ;) kom hem från stallet, vi käkade och gjorde typ ingenting. sen åkte de hem.. :(

men nu ska jag käka, hörs i eftermiddag! /N

 sweet ;')

 haha, trött tjej ;)

 Kajsa testar en av mina mascaror^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0