till stallet i blåsten.. :/

hej! ska åka ut till stallet nu, eller när jag bloggat klart ^^ det blåser ganska mycket, så jag vet inte om jag rider.. för ninni kan va lite ''fjantig'' när det blåser, hon gillar inte det xP lilla puttinuttan! ;*
men annars tar jag in henne och bara myser lite! knäpper kanske några bilder, ni får hålla utkik ;)

åker till rydö vid halv sju tiden, tagga vara fotograf! :) me like (y) kanske redigerar bilderna lite och lägger upp dem ikväll. kommer nog inte uppdatera från stallet i em, för batteriet är nästan slut och jag vill kunna ha den på ifall någon ringer/smsar :P ska dra ut nu, kan hälsa ninni från er ;) haha, /nellie

Kommentarer
Postat av: Hannah<3

SV: haha tänkte precis fråga om ni ville ha en ny för hade ändå inget att göra så visst!<33

2012-06-05 @ 14:46:17
URL: http://haannahbengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0