This or that :)

random this or that frågor!
 
Glass eller Tårta? Tårta
Nyttig eller onyttigt? hm.. både och xD
shoppa eller fika? Shoppa!
Bada eller sola..? Sola!
London eller New York? New York lätt!
Julafton eller Födelsedag - Födelsedag tror jag.
Vinter eller sommar? SOMMAR!!
Hemmakväll eller utekväll? Båda <3
Rosa eller Blå? Rosa!
Blogg eller Facebook? Blogg.
Humor eller seriös? HUMOR!
Häst eller hund? omöjligt att välja! båda!!
Sjunga eller spela något instrument? sjunga tror jag.. fast helst både och ^^
 
this or that om hästar
 
Ponny eller stor häst? Ponny
Hoppning eller dressyr? Hoppning, men jag rider såklart både och ;)
Ridhus eller paddock? Ridhus typ, iallafall på vintern (a)
Pigg eller lat häst? Pigg, men inte helt ''hyper'' ändå..
Sto, valack eller hingst? Valack tror jag.
Träna eller tävla? Både och ;P
Ha häst på sommaren eller på vintern? På sommaren helt klart!
Ridstövlar eller ridskor? Har alltid ridskor i vanliga fall, på träning och tävling ridstövlar :)
Rida ut eller träna? Både och ^^
 
/nellie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0