Säg hej till mitt dö coola hår! ;)

Blev SKITNÖJD med dip dye:n, så jäää*la häftigt! ^^ det är verkligen chockrosa, även om det inte syns så bra på bilderna ^^ kommer lite random bilder oxå :P
och MOA, förlåt om du tycker att jag ''härmade'' dig med rosa, men denna färgen är helt ny, så du har nog inte exakt den, och lotta ville prova den på mig.. Hon trodde att du hade en ljusare rosa.. hoppas du inte blev sur..? <33 hehe xd

var med kajsa när hon klippte sig innan jag gick till lotta med, hon gjorde sidecut! blev jättesnyggt, men jag skulle aldrig göra det.. vågar inte ^^ dip dye är lite mer lagom för mig.. x)

åker till agilityn vid sex ungefär, hoppas det inte börjar regna igen!
ska nog käka något nu, har inte ätit sen middan, är ashungrig :s hörs senare, puss! /nellie

P.S vad tycker ni om mitt ''nya hår''? KOMMENTERA! <33







<3


Kommentarer
Postat av: Jessica :)

Vad snyggt det blev! :D Hur länge tänker du ha det så?:)

2012-06-04 @ 18:40:04
URL: http://thestyles.devote.se
Postat av: Sussie

Guud, blev skit snyggt <33

2012-06-04 @ 21:04:23
Postat av: Åsa 😄

SKIITTTTTTTT SNYYYGGG!!

2012-06-05 @ 08:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0