redigerar bilder

hej! sitter och redigerar bilderna jag tagit på hanna & star och lollo & lola idag, blev många superfina pics! lägger upp de allra bästa på bloggen när jag redigerat klart dem :)
snart ska vi äta, hemmagjorda hamburgare blir det :D yummiii! (y) sen blir det nog lite godis och sånt, hihi, tjockis ;)
gick superbra när jag tränade lite agility med mollsan innan, hon var superduktig! hon sprang över alla balanshinder, till och med vippen! ^^ tunneln och däcket tog hon också! :D och hon har typ aldrig kört agility innan, eller typ bara hoppat i trädgården ;D haha.. duktig plutt! <3

men nu ska jag redigera några bilder till innan maten! vi hörs! /nellie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0