Nya glass caféet och agility!

Var på det nya glass caféet med mosan idag, sen åkte kan direkt där ifrån till agilityn. Det var super mysigt! De hade typ glass, lite kakor och lite godis :) jag och Moa åt glass, jätte gott!

På agilityn gick det sådär, Duffy, en tik på kursen, löpte så det gick inte så bra i början.. Men sista gången gick det jätte bra! :) vi hade ju tävling oxå, jag och Elliot blev ju diskade ^^ det fanns 3 pris, men det var bara två ekipage som inte blev diskade, så aa de fick pris, och sen fik jag ett för att jag hade så bra tålamod när Elliot var sådär jobbig och stack :P yippey.!
Har pratat med Hannah oxå, de hämtar mej vid halv sju imon så följer jag med och tar kort när hon rider :) sen åker vi hit och chillar! ;)

Ska snart kolla klart på alcatraz, men först måste jag duscha så jag måste dra! /nellie

Bilder från glass caféet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0