Nästa, --> Rydö

hej! sitter och väntar på att hannah och hennes mamma ska komma och hämta mig, har lite småkul och tar lite egobilder med webbcamen ;) haha, nä men jag har typ tråkigt.. xd, får inte glömma systemkameran heller, glöm inte nellie, glöm inte.. xP de ska typ hoppa 1 meter eller något, så det blir roligt att ta kort :) som sagt, de bästa kommer nog upp här, men inte idag tror jag inte.
lägger in några bilder jag tog nu, sen ska jag dra och göra mig klar, så jag är färdig när de kommer, taggis! :) vi kommer typ inte hem förräns vid halv tio-tio, så jag kommer nog inte uppdatera så bra ikväll ^^ men både jag och hannah har ju bloggar så vi bloggar senare ;) ha en bra kväll allihopa! /nellie



 asfult smile där xD 
 
 random, hihi! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0