moa hansson

hej på er! fint väder ute va? ;) men ändå lite mys när det regnar såhär, och så sitter man inne med någon kompis och kolla på någon bra film, fett chill ju! (y) så det har jag och moa planerat att göra ;) så hon kommer typ hit snart, så ska vi leta upp någon bra film.

skulle ju egentligen till stallet, men lixom, rida i detta vädret? don't think so.. :( så nu kommer jag inte kunna åka ut till ninni pinni förräns på måndag :(
hoppas iallafall att det är lite bättre väder i halmstad, så man kan vara ute lite iallafall :3 mamma har redan åkt ner dit, jag, pappa och alfred åker senare idag. moa kommer ikväll, otilia vet jag inte.. :/ ska smsa henne :)

men nu får moa ta och komma.. okej, jag fattar att man inte har så stor lust att gå ut i detta vädret ^^ men jag lägger in lite annat kul sålänge, puss! /nellie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0