Me <3 agility! <3

har inte bloggat något på hela dagen typ, jag vet :/ men min mobil dog, ( glömde ladda den som vanligt xD ) så jag har inte kunnat göra det.. btw, hittade en klänning på klädhörnan, men den fanns bara i stora storlekar, så de skulle kolla om den fanns i hylte.. :P

till agilityn!
det har varit jätteroligt och ''lärorikt'' att vara med, blir SUUUPER TAGGAD på att tävla med elliot pelliot nuu!! :D längtar till nästa helg, när vi ska starta vår första tävling, hoppas det går bra..<3 resultaten då! - 
 
alexandra och iris startade klass 1 hopp och klass 1 agility, i hoppklassen gick det jättebra, de sprang en superfin runda, men de blev tyvärr diskade tror jag :( i agilityklassen fick de 20 fel, men då var nog båda två ganska trötta.. :/
åsa och lia startade samma som alexandra och iris, i hoppklassen fick de ganska mycket fel, men annars gick det bra, och i agilityklassen kommer jag inte ihåg .. :3
carin och dobbe startade ju sin första tävling tsm, och det gick jättebra för dem! :D de sprang fina rundor, men de blev tyvärr diskade i båda :(
sara och gismo (gizmo? xd ) sprang två jättefina rundor, första såg jag inte, men andra rundan gick bra, de kom trea tror jag! grattis ^^
agneta och disa sprang också två rundor tror jag, men jag såg bara den ena, och den gick superbra, de plockade en pinne, och kom etta! :D grattis till er! :)
anna-karin och hilda kom också etta och fick en pinne, grattis! :D andra rundan såg jag inte..

sen var det typ några mer från klubben, men jag såg inte deras rundor oså :P men dagen har varit kul, vädret kunde kanske varit bättre, för det regnade ganska mycket.. :/ men temperaturen har varit bra, för hundarnas skull :) på hemvägen stannade även jag, alexandra och åsa på mc donalds ^^ så nu är jag väldigt trött, efter en lång dag xd<3

nu taggar vi morgondagen, när jag och elliot ska ner till BK med Lisa och träna, hon ska ge mig lite tips osv med/om elliot oså, hon har ändå sprungit mer med honom, och hon är mycket duktigare än lilla jaag! ^^ nu ska jag ut på en kvällsrunda med elliot! /nellie

 <3

<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0