Snuten i Hollywood 2

Kollar på snuten i hollywood, älskar dom filmerna<3 hihi, vet inte om jag har sett denna, men jag tror det.. xd

var iallafall i stallet innan, skulle rida till farmor med ninni och hälsa på, och när jag nästan var framme började det åska!! :o så vi frågade hanna om vi fick släppa ninni i deras hage, och det fick vi. så ninni fick gå där och jag gick in till farmor. hon tyckte om sina grannar, kossorna ;) vi kom hem typ vid fyra.

imon ska jag till stallet på morgonen, på eftermiddagen vid 4 typ, ska vi göra en kemisk kastrering på elliot! hoppas han blir mer koncentrerad.. :) tävlar den 22 juli igen, LÄNGTAR! :D

uppdateringen suger på dagarna, jag vet! bloggar mest på kvällarna, men ni får nöja er med det ;D försöker göra lite tidsinställda oså, men ibland räcker inte tiden till.. :/

men nu ska jag göra 10 dagar och lite annat, + kolla på tv och käka godis ;D hare gött! /nellie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0