Hos farmor

hej! är hos farmor nu, chill :) snart ska vi äta smörgåstårtaaa! me loooove! :D är verkligen super trött, blää, vill bara gå och lägga mig xD haha, ska nog göra det ganska tidigt ändå, eftersom vi har stalljouren imon, måste upp vid 8 typ. ska nog kolla på en film snart eller något, har ju datan med mig ;)
 
red ju med hanna innan, det gick sådär, både ninni och star var jätte konstiga :S men det kanske var för att de inte har träffats innan eller något.. vet inte :/ men sen red vi ut en sväng i skogen istället, och då gick det bättre. :) släppte ut ninni oså, sen gick vi hem med star. kom hit typ vid fem, då borstade vi av honom, sen släppte vi ut honom och safir. duschade sen, och nu sitter jag här ^^
 
imon ska jag ju till stallet på fm, sen ska jag och hanna va igen :D vi ska ta med star ut i skogen, och fota! :D eller, jag ska väl mest fota dom sötnosarna ;) vi ska också hoppa lite agility med mollie och max, och kanske ta några kort på hästarna i hagen :) men sen på em ska hanna bort igen, till liseberg :( men då ska jag nog ut och rida med moa tror jag. blir en lugn tur, ninni har ridits ganska hårt de senaste dagarna endå.
 
nu ska jag göra lite 10 dagar och kolla facebook/bloggar, hejdå! /nellie
 
min finaste hanna! <3333 love u :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0