Ebba&Jessica

Haft en rolig dag med Ebba och Jessica! :) Vädret har skiftat väldigt mycket idag, först sol o varmt, sen duggregn, sen ösregn sen ÅSKA! ;o Men jag har ändå haft på mig shorts hela dagen ^^
 
Var på träning för en stund sedan, jag och Ebba var med, Jessica är förkyld. Detta var seriöst den jobbigaste träningen jag har varit med om! Vi sprang först minst ca 4km, sen intervaller tre stycken runt sporthallen.. Man kunde ju inte andas.. Sen så körde vi mini handboll inne. JOBBIGT! Nu har jag nyss duschat och ska njuta senare av den sköna känslan att krypa ner i en säng med nya påslakan, nyduschad och helt slut! och bara sommna...smexig bild I know..^^ /Otilia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0