Dag 4 - mina närmsta vänner

 Här är några av mina närmsta vänner, tog facebook bilder för har inga bilder på denna datan.. <3 /OtiliaDå börjar vi med Nellie! Hon är bäst, bäst, bäst och bäst. Ställer alltid upp på saker och får mig alltid att garva ihjäl mig på sommrarna! HAHA bästa tiden på året! Känns som om vi har känt varann sedan vi föddes, ändå är det bara några år?! :o Älskar dig!<3Ebba är nästa person, Vi har varit bästis med díg sedan vi gick i femman. Då vi började i samma klass! Vi har alltid lika roligt tillsammans och skämmer ut oss till 100%! <3 Älskar dig! <3Till sist Jessica! Vi har varit bästisar sedan i förskolan! :D Alltså i 8 år! Vi har också alltid kul tillsammans och skrattar aschlet av oss, Älskar dig!<3
 
 
 

Kommentarer
Postat av: nellie

Naw vad du är söt! DU är bäst, jag älskar dig ännu mer<33333333333 puss :*

Svar: ÄLSKAR DIG MEST<3
Nellie Gustavsson & Otilia Hydén

2012-06-30 @ 14:55:13
URL: http://nellieotilia.blogg.se
Postat av: Sniff

Väldigt fint skrivet. c:

2012-06-30 @ 16:32:21
URL: http://thedeadhuman.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0