Dag 3 - Mina bästa vänner.

obs, detta är bara några av mina vänner ;)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 
Otilia Hydén
Älskar dig min lilla mask, du är bäst <3 rolig, snäll, söt, omtänksam, osv.. har bara känt dig några år, men det känns som att vi har känt varandra jätte länge.! älskar somrarna med dig pluttis! <3
 
 
 
Moa Hansson
Har typ känt dig sen jag var liten eftersom vi bor nära varandra ^^ du är as duktig på att rida, schysst, kul, snyygg och bäst ;)<3 hoppas att indra blir bättre snart så vi kan rida tsm igen, hihi x) du är helt underbar babe, älskar dig! <3
 
 
 
Sanna Tornberg
har känt dig några år, genom att vi har stuga brevid varandra i frösakull ;) träffade dig i helgen efter 2 långa år, åh så kul det var! har saknat dig så mycket! du är sneeeeel, rolig, söt, awesome, sexig ;), och bäst<3 älskar dig bebiiis! :*<33
 
 
 
Hanna Petersson
Du är världens gulligaste lilla tjej, och gladaste! ;) du är också ursnäll, aprolig, söt och omtänksam! du är helt underbar, älskar dej! <333
 
 
 
/nellie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0