Dag 3 - Det här får dig att gråta.

Typ djurplågeri och såna saker. Hatar det, kan seriöst börja gråta om jag ser någon film där någon plågar/har plågat ett stackars oskyldigt djur... :'(  blir så j***a arg och ledsen.. usch, ska inte prata mer om det, då börjar jag säkert gråta ;)
 
sen kan jag gråta till olika filmer ibland ^^ asså sorgliga filmer då. ibland till böcker också, men jag läser ju typ aldrig så ;)
 
och som alla andra människor gör antar jag, blir jag grymt ledsen när någon som står mig nära dör. T.ex. nu, ca en månad efter beacon avlivades, så kan jag få värsta ''dampryck'' typ, och bara bli skit ledsen.. känns som att jag ska gå sönder.. < / 3
 
har inte lust att lägga upp några bilder till detta xd. /nellie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0