Dag 1 - Berätta om dig själv.

ja, jag heter då nellie ida marie gustavsson och bor i storstaden smålandsstenar ;) bor med mamma, pappa, bror, hund, katt och kanin xd! ja, vi gillar djur ;)
jag älskar djur, mest hundar och hästar som jag också håller på med. jag tränar och tävlar agility med min lilla plutt Elliot, en mini aussie, 3 år. jag älskar agility, det är världens roligaste sport! :D 4 dagar i veckan rider jag sara karlssons arabsto Ninni. :)  Ridning är också fett kul!

lite mer om mig då, jag är 13 år gammal, fyller fjorton om 1 vecka på torsdag. jag är oftast glad, men blir även sur/arg ibland som alla andra människor ;) ( oftast på min bror xD ) jag älskar att skratta seriöst haha, skrattar typ mest på sommaren, för då är vi i stugan och där har man alltid kul ;) jag är ganska rastlös också, men gillar också att ta det lugnt och typ kolla på film ^^ på min fritid så gillar jag att vara med vänner, shoppa, spela innebandy, vara i stugan, spela gitarr, sjunga och massa mer :) har nästan alltid något att göra haha ^^

det var lite om mig, kommentera om ni undrar något! :) /nellie 

 image description



image description

image description



image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0