chill dag :)

hej! as soft dag idag, vi har haft fotboll och dragkamp hela dan, orkade inte vara med på fotbollen, sen suger jag på det också ;) men ja, så vi slutade typ 1 :D och imon blir det kanske lite tidigare också, för vi ska städa skåpen! as najs vecka? sen slutar vi ju på torsdag också.
snart ska jag åka ut till stallet och rida en sväng, antingen i skogen, eller på ängarna. red ett hårt pass igår så jag tar det lite lugnare idag :) när jag kommer hem har jag inga planer på vad jag ska göra, hittar nog på något kul med elli min lilla busvovve.
ska gå och byta om nu, uppdaterar mer sen med 10 dagar och lite annat ^^ ha en bra eftermiddag! /nellie


Världens sötaste lilla unge, anna :)<3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0