Borta bra men hemma bäst ;)

Hej! har kommit hem nu efter några dagar hos farmor. mysigt! :) vi var i ullared i måndags ju, hittade massa kul stuffs ^^ och på kvällen var jag i stallet och myste med ninni. idag har jag varit ute en runda med mollie, ätit farmors goda mat ;)) och tränat agility med elliot. tea, chasey och dissy gjorde oss sällskap också, riktigt kul! :) de var jätteduktiga, elliot behöver träna på vippen, han tycker den är läskig :S

nu sitter jag här hemma och har trååååkigt.. -.- elliot har ju jobbat massa så han bara ligger och sover xD kanske frågar moa om hon vill komma ner och käka jordnötskakor, som jag och farmor gjorde, haha ;) skitgoda är dom :3 nä, men, nu ska jag ta tag i min eftermiddag  ;) hejdå! /nellie


Failad bild på mig och otilia ^^


xd..


omfg xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0