Bad update..

Hej! Uppdateringen har sugit under helgen, men varken jag eller otilia har haft internet på mobilerna.. :/ men nu håller vi på att blogga båda två :)
Jag hade en awesome födelsedag, var med Sanna och otilia hela dagen <3333 fick ett objektiv till min kamera! :D och lite mer grejer. Hihi! 
Midsommaraftonen var helt galen, och sjukt kul! Var med Sanna, otilia, axel, Ludde och Emil hela kvällen. Vi var nere på stranden en stund, sen dansade vi lite och så, sen var vi inne hos mig resten av kvällen. Snacka om att det var helt galet där inne.. Herre min Gud xD hahahah.. Gick väl och la mig vid tre eller nåt. 
 
Snart ska jag och otilia gå hem till mig igen, Anna vill va med oss lite hihi ^^ Sötnos är hon<3 haha, men vi hörs! Ha det bra! /nellie 

Kommentarer
Postat av: hobbyfotograf

hoppas du får en bra söndag! :)

2012-06-24 @ 14:10:47
URL: http://bysaandra.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0