6 JUNI

Dålig uppdatering idag, JAG VET! Men har varit så fullt upp med nationaldagen! Har haft det döroligt med Mina kompisar! LOVE till dom! Nu var jag nyss och duschade och innan jag duschade såg jag ut såhär, som jag ser ut på några av bilderna där nere... HIHI bilder från helgen<3 /Otilia

Ebba, Hanna och Jessica <3
Jessica,Alicia, Hanna,Ebba, Jorien, Isabell och Hanna <3
 Jessica Andersson
 Magnus Karlsson (Carlsson?)
Jag,Ebba,Isabell,Ebba och Alicia :D
 coolingar..Tobbe i bakgrunden. Ken Linus och Nasse :)
Hanna, Jag, Jorien,Izza, Alexandra, Ebba och Alicia :)<3
Alexandra och Isabell när dom filmar sig själva när dom åker karusell! haha <3
Jorien och Ebba <3
Ebba och Ebba kramas genom gallret<3
 Jao, så kom vi in jutan att betala inträde..:D
Isabell, Jorien, Ebba och Hanna!<3
Gymnastikuppvisning, grymt!
Alexandra söt.
Jag och Alle, blåtunga.se
Söt flagga gullet.
Söt flagga gullet.
Elin, Alle och Aminas flaggor..<3 Alma också, men hon har ingen flagga :( <3
Paraden!
Aminas DÖSÖTA kusin! Hundvalps ögon!<3
HAHA, såhär såg jag ut innan jag steg in i duschen innan...<3
Cool.
Isabell blir målad, precis som mig! HAH
Otilia Goes Peddo..
Jag ser helt drogad ut HAHAH
Alma, Lina och ....jag
 HELIUMBALLONGER! roligaste som finns ju!
Sockervadd. Söt jag var..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0