Hemma!

hej! är hemma från 2 nätters tältning i skogen med kompisar nu, FETT kul har det varit! :D vi har badat, snackat, skrattat, cyklat in till ss, åkt till hörsjöbadet, grillat korv/marschmellows, myst vid brasan hihi, och bara softat<3
så himla mysigt på kvällarna, först tände vi en brasa, sen grillade vi korv och marschmellows, sen satt vi runt brasan på filtar i våra sovsäckar och snackade oså, AS mysigt ju! :d men nu är jag as trött verkligen, har typ sovit 5 timmar de två senaste nätterna ;) haha, vi var uppe tills det blev ljust, sen sov vi xD hahahah <3
blev nästan inga bilder, för min kamera försvann.. :''((((

ikväll ska jag typ gå och lägga mig klockan 10, haha, kan typ somna nu.. nä men jag kollar kanske på lite film eller något, vi får se lite :) men nu ska jag kolla facebook och alla ''sociala medier'', känns som att jag har varit borta i 100 år typ, haha xD /nellie

Kommentarer
Postat av: Nellie Gustavsson & Otilia Hydén

Vart är din kamera då?

2012-07-06 @ 10:45:11
URL: http://nellieotilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0