gå upp tidigt+nellie= ERROR

haha, kul rubrik ;D men ja, jag hatar att gå upp tidigt xD gick upp nio idag typ, det kanske inte är jättetidigt, men endå x)
snart ska jag cykla ut till stallet, har ninni idag för jag kan ju inte komma ut imon eller på torsdag. rider nog runt ängarna eller något, kanske lite i paddocken, får se vad ''klockan blir'' ^^

ska typ käka upp my breakfaaast nu, och sen måste jag gå ut en liten snabbrunda med elliot kom jag på. uppdaterar mer när jag kommit hem från stallet puuss! xd /nellie

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej sötis jätte fin blogg ni har saknar dig syns i dag!:)<3

Svar: hej sötaste, tack, din blogg också! ^^ har saknat dig med, ja det gör vi! ska bli bäääst<33
Nellie Gustavsson & Otilia Hydén

2012-07-03 @ 12:18:25
URL: http://saraokajsa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0